Oldalunk a legjobb felhasználói élmény megjelenítése érdekében cookie-kat (sütiket) használ.
Az oldal tovább böngészésével elfogadja a cookie-k használatát! (további információk)

 

Termékek Menü

Gyakori kérdések

Milyen fizetési módok vannak?
A vásárlás összegének kiegyenlítése történhet online bankkártyás fizetéssel, banki átutalással, készpénzes banki befizetéssel és rózsaszín postai csekken történő készpénzes befizetéssel.

Miért nem tudok utánvéttel fizetni?
A termék egyedileg, az Ön által megadott méretben és az Ön által kiválasztott mintával, kifejezetten az Ön megrendelésére kerül legyártásra. Az egyedi megrendelésre, vagyis a Vásárló által megadott paraméterek alapján legyártásra kerülő árukat a megrendeléskor kell fizetni.

Mennyi a szállítási idő?
A termék gyártási ideje 5-40 munkanap, a szállítási idő 15-60 nap (általában összesen kb. 30 nap), mely a gyártási időből, az import szállítási időből, a vámkezelési eljárásból, a belföldi szortírozásból és a belföldi szállítási időből tevődik össze. 

Mennyibe kerül a szállítás?

A házhozszállítás díja a következő:

  Megrendelés végösszege:

  Szállítási költség:

  0 - 49.999 Ft

  1.500 Ft

  50.000 Ft felett

  Ingyenes (Magyarország területén)


  Európai Unió más országaiba

 
  8.890 Ft

Hogyan kapom meg a megrendelt terméket?
A megrendelt terméket futárszolgálattal küldjük a megrendelésben megadott címre, vagy Budapesten személyesen is átvehető.

Személyes átvételre hol van lehetőség?
Budapesten, a XII. kerületben előre egyeztetett időpontban. A személyes átvétel részleteiről kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Kapok értesítést a szállítás időpontjáról?
Igen. A futárszolgálat értesítést küld Önnek a szállítás várható időpontjáról és a tőlük kapott kódszámmal nyomon tudja követni, hogy éppen hol jár a küldemény.

Mikor érkezik a futár?
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 9-18 óra között végzi.
A kézbesítés reggelén SMS üzenetben vagy telefonon kap infót a futár várható érkezéséről, szükség esetén a megadott telefonszámon tud a futárral egyeztetni az csomag átvételéről.

Mit tehetek, ha nem felel meg a futár által megadott kézbesítési időpont/helyszín?
A futárral a megadott telefonszámon tud egyeztetni az önnek megfelelő időpontról és esetlegesen az átvételi helyszín változásáról.